emmislofgren

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Emma - 26 juni 2012 22:23

Chålla bandålla!


Idag har man cyklat fram och till baka från posten för att höra om dom vill "sponsra" mig med en vagn bara i sommar men de kunde dom tydligen inte... Så jag och farsgubben stack till b-åket för lite lunchtrav.      Bla så vann pappas gamla jobbarkompis häst, Edens Samantha. Jättefin var hon idag och gjorde ett bra lopp. Så Grattis Bosse!  Jag har varit på after work med sommarlovsentreprenörerna där jag trodde att jag skulle få mat men de skulle vi tydligen inte få så jag satt där och var VRÅL hungrig   men fick hålla mig med lite popcorn, chips och läsk tills jag kom hem. Nu har jag precis sett klart ett avsnitt av Glee men syrran (de ända hon brinner för, Glee och Harry Potter).


Imorron ska jag på möte med nån tant från kommunen för att få se var jag får hålla på att gå. Hoppas de går bra. Har iaf fått reda på att jag slipper pröjsa för tillstånd hos polisen (799 kr!!!!!!!!!).


Kramis!


//Emma

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards