emmislofgren

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Emma - 11 juli 2012 22:21

1. 10 saker som ni inte visst om mig.

2. Hur jag är som person.

3. min mamma och pappa.

4. Sådan är min humor.

5. Mina fobier/rädslor.

6. Beskriv en vän.

7. Sånt stör mig.

8. 10 saker jag ska göra innan jag dör.

9. Bild på mig för ett år sen och hur de var då.

10. En bild som gör mig glad och varför?

11. En låt med många minnen.

12. Bild från när jag var liten.

13. Så vill jag ha mina helger.

14. 5 stycken "awkward moment".

15. Ett ytterst pinsamt minne.

Av Emma - 11 juli 2012 22:00

Hejsan!


Idag har jag inte gjort nå nästan. Jag har smakat GB:s ½ l glasspaket med sandwich, sett på filmen "The perfect man" och sen helt plötsligt så var klockan 15 och vi skulle vara på körskolan för intro kurs 16:10 så fick bli en snabb dusch, lunch/middag. Men så nu har jag iaf gått kursen så nu är de bara att vänta på körkortstillståndet och sen så blir de: KÖRKORTET HÄR KOMMER JAAAG!!!!!!!   



//Emma

Ovido - Quiz & Flashcards