emmislofgren

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma - 30 augusti 2012 19:10

Hej hopp!

Just nu sitter jag och farsgubben i bilen på väg till Boden. Pappa ska på 2 arbetsintervjuer och jag ska kolla på Op- programmet.
Nu ska jag lyssna på Sverige vs Bulgarien matchen på P4!

Kram!
//Emma

Av Emma - 23 augusti 2012 20:41

Idag har man först tagit de lugnt fram till halv 1 ungefär då jag gick ner på navet för att möta upp Linnéa. Den när vi kom till skolan så fick vi schema, busskort, pluppar till dörren och de bästa av allt... vi ska "få" våra datorer =D

Den så de bästa av allt var att få träffa min underbara klass har saknat vissa av er såååå mycke =) (och Sanna dig har jag saknat även fast vi sågs rätt nyss ;) <3 )

Efter allt de så for jag, Linnéa, Vilmis till Petris rum hon hyr här i stan typ. Där fick jag träffa världens sööötaste mopps vid namn Doris <3

Av Emma - 19 augusti 2012 11:15

Hej!


Igår var de en skit kul kväll som bjöd på mat som Sanna och Alexx hade gjort helt själv. sen så var de bara att vänta in lite folk som skulle komma från Härnösand som Alexx kände då. Vi satt på Sannas altan/veranda och pratade och hade det allmänt skoj. Sen vid 21:50 tror jag att de var tog vi bussen några av oss till Bergsåker för att åka lite karuseller. Där träffade vi oxå Petra, Vilmis, Irma och Siri en snabbis. Sedan stängde ju tivolit 00:00 så då tog Sannas mamma snäll som hon är och skjutsade hem oss. Vilma och dom ville att jag skulle komma ner på Jack´s ett tag men jag skulle ha stannat hemma känner jag nu efteråt för var rätt trött iaf. Men men.


//Emma


Av Emma - 13 augusti 2012 19:36

Hej vet att jag inte har bloggat sen stan brann men har inte mått så bra på siståne. Men nu är jag här iaf :) Vad har hänt då sen sist? Joo vi (jag + familj) har först varit till Boden. Där tränade jag ett sanspass med Lollo och Elsa. Jag har oxå varit med Eve typ hela dagarna. Fredag och lördag var de lk så jag och Eve köpte 2 dagars. Jag betalade mest för att få se Lillasyster och Dead by april. Fredagen var skitbra, kul att få se Lillasyster oxh såklart få "gå ut" med Eve eftersom vi gick in i öltälten nu när man är så stor så får man ju gå in där ;) vi skulle ta bussen hem som gick 3 frå busstationen i Lule men när vi kommer dit jag Eve oxh en annan Emma så stod de att nästa buss skulle gå 6:20 så vi fick lite panik men dä kom Emmas mamma och hämtade oss som tur var. När vi kom hem vid 4 till farmor och farfar så hämtade vi väskorna och satte oss på cyklarna och for ut til Eves mysiga husvagn. På lördagen sen så for vi 3 tjejer ill Lule på kvällen igen. Medan vi väntade på att Dead by april skulle börja så ville dom andra gå och se på Kapten röd. När vi står typ längst fram så är alla as packade och knuffades och hoppade åå en så tilm slut mådde jag så dåligt att vakterna var tvugna att lyfta över mig pga att jag inte kunde ta mig där ifrån. Så jag/vi missade ju såklart Dead by april för allt de där. Men de jag undrar är att hur tänker man när man ser att de är proppat med folk och många som måste lyftas över stängslet för att dom blir klämda oxå uppmuntrsr man publiken att hoppa och knuffas? De jag har att säga är vilken jävla IDIOT man får vara som artist?... Men nu mår jag bra iaf :) Nu i helgen har the Löfgren family varit till kära Tjockhult. Där vi gick på stan hela fredagen. På lördagen så stack jag och Linnsan på grönan. Vi var där från 15-23 ungefär och hade skiiit kul verkligen!!!!!! :D Sedan på söndagen innan vi for hem så jälsade vi på moster och kusiner och såklart komma på deras nya radhus. Nu väntar go fika och tv:n!Ha de gött!//Emma

Av Emma - 1 augusti 2012 00:30

Idag har de varit en helt okej dag i bilen. Men en betydligt roligare kväll. Träffade först Eve så drog vi ut vi skulle spela volliboll (stavning?) Men vi for till alder istället och grillade lite marsmellows (staving där oxå?) Med en klasskompis till Eve och hennes kompis från dalarna.

Imorron jobbar Eve sent så tänkte se vad Lollo ska göra imorron :)

Sov gott!

//Emma

Skapa flashcards