emmislofgren

Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 29 september 2012 17:18

Hej på Dig!


Idag har jag och pappa först varit i birsta jag kollade på Stiftelsen när dom uppträdde medan pappa sprang på Dressman. För er som inte vet vilka dom är så är de ett band från de lilla stället Ljungaverk. Sångare är bla. sångaren i Takida som är ifrån Ånge. Sendan stack vi och handlade på Coop Forum där kände jag eller redan när jag stod och väntade på att de skulle börja spela att allt började snurra lite. Men på Coop blev de värre kände mig lite groggy men tänkte att "ramlar jag så ramlar jag". Men de gick bra pratade sedan med mamma och frågade om de kan var nån biverkning på PPD:n igår. De var ju nästa pecis ett dygn jag tog de när de började.

Nu har jag sjuuuk mensvärk tror jag kommer dö (so varje gång) och sjukt ont i mitt knä. Har ju börjat få ont i de igen när de snart är ett år sen de hoppade ur led så på onsdag ska jag till Magnus (min sjukgymnast) och se om han kan ge mig någa övningar jag skulle kunna gör på tex gymmet.

Undrar också om jag håller på att snart nästan svälta mig själv (säger man så?) de jag åt och drack igår var 2 limpsmörgåsar, 1 glas juice, 2 snitslar och typ lite råa klyftpotatisar och godis. Åt inte ens middag. Mådde så sjukt illa. de gör ajg nu också men mamma står och gör min mat iaf för att "jag måste äta de är därför du mår illa" men grejen är de att jag vill bara spyy även fast jag hatar de över allt annat!


Sorry för ett lite konstigt/äckligt/själviskt/idiotiskt inlägg men ville bara skriva av mig lite...


Nää nu måste jag sluta de börjar snurra sjukt mycke nu!


//Emma


http://www.youtube.com/watch?v=1TMXA8SIdcM


här är en länk med Stiftelsen om ni vill lyssna!

Av Emma - 28 september 2012 11:48

Har precis kommit från skolsyster har varit och tagit ett "prov" för att se om jag har några antikroppar mot PPD eller om jag måste vaccinera mig mot de.


//Emma

Av Emma - 27 september 2012 14:28

Så premigär bloggar från paddan nu :D nu snart börjar samhällen sen kvart övervfyra slutar man äntligen!

Peace!

//Emma

=D

Av Emma - 25 september 2012 21:47

Idag har jag äntligen fått min lilla bäbis. Avs va? ;)

Av Emma - 23 september 2012 18:43

Jag vet inte om jag har några fobier. Men är lite mörkrädd och när man är ensam hemma eller vaken också måste man duscha eller tvätta sig i handfatet så känns det alltid som att nån ska komma och ta en och röva bort en eller döda en! Sen är jag väl också rädd för döden men ändå inte, vill inte att mina närmsta anhöriga både släkt och vänner ska dö för då känns de som att mitt liv kommer gå under och jag inte kommer kunna leva längre. Har upplevt de en gång och vill aldrig uppleva de igen!!!! Men de kommer jag ju såklart behöva göra! (Och JAA jag vet att jag är "töntig" men jag känner så bara).


//Emma

Av Emma - 23 september 2012 18:25

Hejsan!


I fredags hade jag gått vin första vecka på VO på Västermalm. Det känns kul, har kommit snabbt in i "gänget".

Idag har jag varit vegetarian i en vecka de känns också rätt bra. Det finns riktigt god mat som INTE innehåller nåt djur. Men måste söka upp lite nyttigare veggrecept. Har blivit nudlar typ varje dag så...


Idag har jag och mamma varit i birsta. Vi for på Skopunkten där har de ju så att köper man 2 par skor så för man de billigaste till halva priset och köper man 3 par så får man de billigaste paret gratis. Så de blev att mamma köpte 2 par och jag 1 då (de var mitt par som blev gratis  ). Men betalade ju såklart en tredjedel. Sen drog vi vidare på Team sportia för mamma tränar på F&S så hon hade 30% där så då tänkte jag att ja men då kan jag ju kanske köpa ett par långbenta träningsbyxor. Men när vi kom dit så stod de medlemsrabatter. Men sen så hittade jag inte några heller. Efter de drog vi vidare till Delicato café & outlet där vi köpte ett paket med kokosbollar.


De är väl så min dag har sett ut idag.


Ha de gött!

  

//Emma

Av Emma - 18 september 2012 13:47

Hallåjsa!


Idag har de hänt mycke i mitt kära liv. Var på Västermalm skolan igår och "kollade in" VO12 för att se om jag ska börja där. Idag ska jag till real och se om jag ska skriva på nå papper på att jag inte går där med och i morgon skriver jag på att jag går på vm då. =D Sen så ser ni kanske att jag har en ny desagn på bloggen och de är en gammal klasskompis som har ordnat den. Visst vart den rååå snygg? ;D


//Emmis

Skapa flashcards