emmislofgren

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

Lördag

Av Emma - 29 september 2012 17:18

Hej på Dig!


Idag har jag och pappa först varit i birsta jag kollade på Stiftelsen när dom uppträdde medan pappa sprang på Dressman. För er som inte vet vilka dom är så är de ett band från de lilla stället Ljungaverk. Sångare är bla. sångaren i Takida som är ifrån Ånge. Sendan stack vi och handlade på Coop Forum där kände jag eller redan när jag stod och väntade på att de skulle börja spela att allt började snurra lite. Men på Coop blev de värre kände mig lite groggy men tänkte att "ramlar jag så ramlar jag". Men de gick bra pratade sedan med mamma och frågade om de kan var nån biverkning på PPD:n igår. De var ju nästa pecis ett dygn jag tog de när de började.

Nu har jag sjuuuk mensvärk tror jag kommer dö (so varje gång) och sjukt ont i mitt knä. Har ju börjat få ont i de igen när de snart är ett år sen de hoppade ur led så på onsdag ska jag till Magnus (min sjukgymnast) och se om han kan ge mig någa övningar jag skulle kunna gör på tex gymmet.

Undrar också om jag håller på att snart nästan svälta mig själv (säger man så?) de jag åt och drack igår var 2 limpsmörgåsar, 1 glas juice, 2 snitslar och typ lite råa klyftpotatisar och godis. Åt inte ens middag. Mådde så sjukt illa. de gör ajg nu också men mamma står och gör min mat iaf för att "jag måste äta de är därför du mår illa" men grejen är de att jag vill bara spyy även fast jag hatar de över allt annat!


Sorry för ett lite konstigt/äckligt/själviskt/idiotiskt inlägg men ville bara skriva av mig lite...


Nää nu måste jag sluta de börjar snurra sjukt mycke nu!


//Emma


http://www.youtube.com/watch?v=1TMXA8SIdcM


här är en länk med Stiftelsen om ni vill lyssna!

 
 
Ingen bild

Faster

2 oktober 2012 12:13

Var noga med att äta. Det kan vara slarv med maten som gör att du blir lite "svajig". Är rädd om dig, så lova att du äter ordentligt! Kram! love you!

Emma

8 oktober 2012 19:28

jaa då jag lovar! =)

Kram! Love you 2!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 12 december 2018 12:15


Idag är de en sån dag då jag bara vill sjunka genom jorden. Trött, psyket är längre ner än på botten och jag mår bara illa och känner mig äcklad av allt ink mig själv. Lyckades iaf duscha idag så nåt positivt iaf ? vill bara skrika, gråta och dra täc...

Av Emma - 7 augusti 2018 01:19


En av dom västa grejerna jag aldrig skulle vilja vara med om hände ikväll/natt. Har en kille i södra Sverige som jag brukar snacka med då vi båda lider av psykisk ohälsa. Har själv inte mått nå bra idag som vi har inte pratat då jag ville "isolera" m...

#2

Av Emma - 24 mars 2018 14:19

Dag #2 med ångest idag. Drömmer så jobbiga och intensiva drömmar nu om döden och stressen att hitta alla inom dom dör. Känner mig bara trött, seg, uttråkad men orkar samtidigt inte göra nåt. Har börjat ha oroskänslor och börjat tvivla på mig och han ...

??

Av Emma - 17 mars 2018 17:20

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ...

Av Emma - 5 november 2017 16:36

Ååååh jag har sån ångest!!! Känner mig osynlig, bortglömd, ensam, ful, tjock, äcklig, smutsig, ledsen. Jag får panik!!!!! ?????? ...

Ovido - Quiz & Flashcards