emmislofgren

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma - 24 oktober 2012 13:17

Hej!

Idag ör det exakt 2 månader fram till jul! =DDDDDD kuul längtar såå.

om nån timme ska jag möta upp Linnéa för att gå på chocolatehouse världens mysigaste café men deras egna varmchoklad. Ska bli kul att prata av sig lite! =D

Kärlek & Rispekt!

//Emma

Av Emma - 22 oktober 2012 21:05

Hej!


Vet du vad jag precis har gjort? =D Jag har övningskört för första gången! De gick skit bra! Jag är helt klart bäst mellan mig och lillsyrran     


//Emma

Av Emma - 19 oktober 2012 22:27

Varför måste de vara så att när man har börjat gilla nån så kan de aldrig bli som man vill pga avståndet mellan varandra?...

Av Emma - 19 oktober 2012 22:27

Varför måste de vara så att när man har börjat gilla nån så kan de aldrig bli som man vill pga avståndet mellan varandra?...

Av Emma - 16 oktober 2012 22:12

Hejhej!


Har precis kommit hem efter min första soft boll träning :) fy va träningsvärk jag kommer ha imorron och blå för den delen :O men de var kul och de är huvudsaken :D

Jag har också fått tillbaka min "minibebis" (mobilen) efter att den har varit på lagning :)


Bye!


//Emma

Av Emma - 15 oktober 2012 13:41

Hej!

Fick precis äntligen mitt tangentbord till paddan =DDDDDDD

Av Emma - 15 oktober 2012 09:26

Hejhej!

Sitter just nu på samhällen glömde boken hemma så är tvungen att låna lärarens. Fick veta nu att 8 november ska vi ha prov på en massa olika ord plus att vi har 2 nlämningsuppgifter till 19 november. Men nu ska jag jobba vidare.

Ha en trevlig måndag!

// Emmis

...

Av Emma - 8 oktober 2012 19:28

 

Ovido - Quiz & Flashcards