emmislofgren

Alla inlägg under november 2012

Av Emma - 14 november 2012 14:57

1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Ibland
3. Är du uttråkad? Just nu? Svar JAAAA!
4. Är du ledsen? Nja
5. Är du italienare? Haha inte vad jag vet iaf
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej
8. Är du en cooling? Klart jag är!
9. Är du från Irland? Nej!
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Japp!
11. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag vet faktist inte hm...
12. Har du nånsin blivit sårad? Ja ett x antal ggr...
13. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
14. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Jaa!
15. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nej tror inte de!
16. Har du haft en hemlig beundrare? Nja hemlig och hemlig :P
17. Vill du gifta dig i framtiden? Japp!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? hm... tar kärlek då!
2. Hår eller ögon? Ögon!!!!
3. Katt eller hund? Hund!! :D
4. Några få bästa vänner eller flertalet ?vanliga? kompisar? Några bästa såklart!
5. TV eller Internet? Internet lugnt!
6. Coca-cola eller Pepsi? Cola!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? De beror å vem/vilka men är med!
8. Pengar eller lycka? Lycka men pengar gå oxå skit bra ;)
9. Dag eller natt? Natt!
10. MSN eller mobil? Mobil! Känner at jag har vuxit ifrån msn!

10 ?Har du nånsin…?
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Haha japp xP
2. Brutit ett ben? Nej!
3. Gjort nåt du ångrar? Ja! Vem har inte?
4. Hoppat Bungee Jump? Gud nej!
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja!
6. Ätit en hel tårta? Inte själv kanske men nästan haha!
7. Gjort bort dig offentligt? Ja tyvärr!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? NEJ!
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja... MYSAN! <3
10. Velat försvinna? Ja ett x antal ggr!

Vad såg du på tv sist? "Kan du slå en pansionär?" xD
Vems blogg läste du sist? Läser typ aldrig bloggar längre men antagligen denjag snott listan av :P
Vad åt du sist? Mobilen! <3
Vem pratade du med sist? Live? eeh pappa...
Vem ringde du sist? 133 min röstbrevlåda!
Vem messade du sist? Linnéa! :D
Vad läste du sist (bok)? 1000 år sen jag läste!
Vem pussade du sist? -
Vem kramde du sist? Linn tror jag!
Vem bjöd du sist på något? Linn
Vad köpte du sist? Kladdkaka! <3

Skapa flashcards