emmislofgren

Direktlänk till inlägg 30 april 2013

Rädd...

Av Emma - 30 april 2013 07:56

Jag gillar inte de här... de är andra gången nu som jag drömmer att pappa dör. Den här gången dog han i en bilolycka...


Fan oxå skulle nog inte klara att förlora nån i familjen de räcker med att jag förlorade en del av mig behöver inte förlora mer nu....

 
 
Ingen bild

Billy Joe

2 maj 2013 20:59

Det som sker det sker, så är det bara, MEN alla kan ju göra sitt bästa så att det är bra saker som sker. Man kan sköta om bilen och köra så försiktigt som möjligt för att försöka undvika olyckor och så kan man ju hoppas att andra gör likadant samt att inget pucko kör med alkohol eller droger i kroppen. Man kan vara ärlig och snäll mot sina vänner, sin familj och sig själv så att alla mår så bra som möjligt, oro för någon kan också leda till t ex sjukdom.

Man kan hålla sig ifrån sådana personer som bara utnyttjar en, snälla människor blir alltid utnyttjade av dem som bara tänker på sig själv. Man måste numera, tyvärr, alltid vara lite misstänksam för annars finns risken att man blir besviken och ledsen fast man egentligen borde tänka att de som sviker och överger en ALDRIG är värd det. Man får heller aldrig glömma dem som alltid finns där för en, både i med- och motgång, och försöka att behandla dem så väl man bara kan :)

 
Ingen bild

Faster

6 maj 2013 11:57

Håller med Billy Joe! Det har alltid varit min snällhet som gjort att jag råkat illa ut, jag kallar det att vara dumsnäll :)
Har blåögt trott på allt som sagts, både från sk."kompisar" och pojkvänner. Resultatet har blivit att jag fått må dåligt och även blivit lurad så att jag varit skuldsatt upp över öronen. Man blir svag och törstar efter riktig vänskap och kärlek, tror att man funnit den, ger allt för den och blir sviken åter igen. Så går det runt hela tiden, tills man vaknar upp och ser, ser verkligheten för vad den är och gör ett val. Själv har jag gjort mitt val och även om det inte alltid är det bästa för mig, så ser jag framtiden an och numer är jag mer benägen att säga ifrån och stå för min rätt än jag var för bara något år sedan.
Till sist vill jag säga att det betyder att man får leva länge om någon drömt att man dör, jag tror säkert att Gud har en livsplan för din pappa, en som sträcker sig långt in i framtiden. Allt annat vore slöseri och jag tror inte att vår herre är av den slösaktiga typen;) Kram!

Emma

29 september 2013 14:16

Jo jag hoppas de jag oxå! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 12 december 2018 12:15


Idag är de en sån dag då jag bara vill sjunka genom jorden. Trött, psyket är längre ner än på botten och jag mår bara illa och känner mig äcklad av allt ink mig själv. Lyckades iaf duscha idag så nåt positivt iaf ? vill bara skrika, gråta och dra täc...

Av Emma - 7 augusti 2018 01:19


En av dom västa grejerna jag aldrig skulle vilja vara med om hände ikväll/natt. Har en kille i södra Sverige som jag brukar snacka med då vi båda lider av psykisk ohälsa. Har själv inte mått nå bra idag som vi har inte pratat då jag ville "isolera" m...

#2

Av Emma - 24 mars 2018 14:19

Dag #2 med ångest idag. Drömmer så jobbiga och intensiva drömmar nu om döden och stressen att hitta alla inom dom dör. Känner mig bara trött, seg, uttråkad men orkar samtidigt inte göra nåt. Har börjat ha oroskänslor och börjat tvivla på mig och han ...

??

Av Emma - 17 mars 2018 17:20

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ...

Av Emma - 5 november 2017 16:36

Ååååh jag har sån ångest!!! Känner mig osynlig, bortglömd, ensam, ful, tjock, äcklig, smutsig, ledsen. Jag får panik!!!!! ?????? ...

Ovido - Quiz & Flashcards