emmislofgren

Alla inlägg under september 2013

Av Emma - 29 september 2013 14:17

Hur fan kunde jag kasta bort 5 fucking månader på dig? Trodde du var någon bättre än vad du var? Hur fan tror du att du kommer lyckas i livet när du behandlar både dig själv och dom som älskar dig såhär? Skaffa dig ett riktigt liv, säg upp all kontakt med dina jävla pundar- och fyllekompisar, börja plugga igen eller sök jobb så du kan få någon ordning på livet. Vad säger egentligen dina föräldrar? Vet dom att du brukar röka på? Varför var du tvungen att ljuga om allt? Märkte du inte själv att de blev svårt att hålla koll på vad du sa till mig? De enda jag kan önska dig nu är att du ska få ett helvete att du inte ska lyckas med nåt i hela ditt jävla liv fyfan för dig ditt jävla pundar-fyllo!!! Och sen att du försöker får mig att må dåligt att allt är mitt fel men kunde du aldrig se de från mitt perspektiv? Ååååh fan vad jag hatar de hääär!!!!!!!!!   

Men som man brukar säga ”Man lär sig av sina misstag” tack så mycket du hjälpte mig att se att jag är värd någon som är 1000000 ggr bättre än dig.



PS. Såklart hoppas jag visst att du ska lyckas i livet och att du ska inse allt du har förlorat i livet med kompisar och din framtid.


Den här låten är till dig ----> http://www.youtube.com/watch?v=7AQD-yUCoAw 

Skapa flashcards