emmislofgren

Alla inlägg den 28 mars 2015

...

Av Emma - 28 mars 2015 13:21

Jahopp då var man inlagd för observation iaf över natten... hoppas de blir nån ordning nu orkar nämligen inte mer :/

Av Emma - 28 mars 2015 11:57

Åååh aldrig varit så långt till ett sjukhus tidigare men nu är jag äntligen framme så får vi se om jag kan få nya mediciner eller om dom ska justera mina mediciner för just nu orkar jag ingenting bokstavligen...

Tack å hej!

Av Emma - 28 mars 2015 09:31

Vaknade precis och har en förkylning från hell... Men vad gör de när jag i två dagar har fått träffa min faster? INGENTING :) älskar och saknar henne jättemycket hela tiden och jag har tänkt att jag ska fara dit men på nåt sett blir de aldrig av tyvärr... Man jag ska dit en helg de lovar jag men kan inte säga när nu när jag ska börja jobba ist för att plugga. Orkar inte med att plugga när jag mår såhär psykiskt utan måste få känna mig duktig som en på öppenpsyk sa till mig där av ska jag jobba. Min faster har fått hjälpa mig med två uppgifter för att innan jag slutar ska jag försöka få E i religion iaf som slutar nu till veckan. Sen är de jobb jobb jobb som gäller har läst i tidningen att de behövs typ 300 pers inom vården så får nog jobba så mycket jag vill hahaha


Nu ska jag gå och käka lite frulle.


Har'e gött!


 

Ovido - Quiz & Flashcards