emmislofgren

Alla inlägg den 1 april 2015

:)

Av Emma - 1 april 2015 18:50

Idag har jag träffat Petra som är typ som min KP :) de var skönt att få klaga åt henne när jag kände att dom hade varit så dumma med mig nattpersonalen dom två senaste nätterna. Har fått jättebra kontakt med en tjej som heter Sandra hon har några liknande bakgrunder som jag oxå har så de är skönt att hon då kan förstå mig på ett annat sätt än dom andra här på avdelningen ? men nu fick hon tyvärr flytta till en enkel San men vi ses ju i diagrammet och så ?

Tack åh Hej så länge ?

Av Emma - 1 april 2015 00:05

Idag gick jag "permission" i ca en timme så jag skulle träffa en läkare på öppen psyk för att dom skulle ha lite koll på mig och nu när jag går hos dom och träffar en kvinna Petra heter hon. När jag sitter där hos henne och berättar lite smått om min "bakgrund" säger hon nåt nytt att jag troligtvis har PTSD alltså Potstraumatisk stressyndrom. Pga att jag berätta att jag fick sån jävla panik när jag fick träffa en läkare vars namn var Mohammed... då kom alla dom där idioterna upp i huvudet och såg dom framför mig... han är förövrigt läkare där på jouren. Men jag knaprar tabletter nu och hoppas att jag blir bättre utav dom. Hon sa oxå typ nåt om att jag behöver "träna" med som jag fattade det som en person men oxå själv att möta utländska människor och inte få panik om dom skulle "råka" heta Mohammed, Muhammed eller Ali som dom alla heter (förlåt om de låter rasistiskt de är inte meningen isf ?).
Har fått byta ut min kära rum jag äntligen hade gjort mig hemmastadd i till en dubbel sal med en annan tjej... men men hoppas de blir bra ?

God natt på er hoppas jag kan somna snart annars får jag gå och begära en insomning tablett

Ovido - Quiz & Flashcards