emmislofgren

Alla inlägg den 14 april 2015

Av Emma - 14 april 2015 18:47

... har haft ont i hjärtatbröstet hela dagen och varit illamående även fast jag har ätit som en häst... ?

K

Av Emma - 14 april 2015 18:45

Sitter just nu och kollar på final match 2 mellan Växjö och SAIK känner mig peppad och hoppas att SAIK vinner men samtidigt så jävla tom och konstig... ?

Av Emma - 14 april 2015 16:54

Kännt mig tom flera dagar nu även fast tex Axel gör mig lite gladare så glömmer jag de för stunden men sen så fort jag är hemma igen känner jag att jag inte har nån ork typ hel patisk vet inte varför... Får fortfarande panik och stress men vågar inte röra mig om jag sitter i soffan eller ligger i sängen är för rädd att de ska bryta ut helt då utan ist ligger jag bara där och försöker tänka på nåt annat

Ovido - Quiz & Flashcards