emmislofgren

Alla inlägg under juli 2015

Av Emma - 29 juli 2015 14:13

Sitter i min säng och lyssnar på Ebba Grön och KSMB. Detta är andra dagen. Sov första natten på iva tror jag de var pga av överdoser. Dom ville ha koll på mig så att mina värden, andning och hjärta inte skulle bli mer kritiskt än vad de redan var.

Uppdaterar mer när jag har ork.

Ha de bra tills dess där ute!

Av Emma - 26 juli 2015 17:07

... vad jag fryser och känner mig deppig och osynlig. Känns som att ingen ser mig just nu men vem vet jag kanske har fel... vill bara sova mig genom testen av livet

Av Emma - 21 juli 2015 21:30

Skulle på "inflyttningsfest" hos en tjej som jobbar på samma ställe som mig. De blev tillslut bara jag, hon och 2 andra tjejer som drack. Vet inte vad de var om jag absolut inte tål nå alkohol längre men blev iaf as jävla packad samtidigt som de inte gick nå sprit i mig. Känner som att jag drack och drack men flaskan var hela tiden lika "full". Sen att jag typ har "minnesluckor" gör de väl inget bättre. Vinglade hem, bäddade upp bäddsoffan men hjälp av pappa, la mig på sidan och somnade, vaknade senare på toan då jag står i bara trosor och tvättar bort nån rosa gegga från min överkropp (hade somnat börjat spy och rullat över på rygg och fortsatt spy så pappa hade slitit upp mig ur sängen och in på toan).

Och då kommer frågan alla ställde till mig... varför drack du Emma?

Svar: jadu... jag är dum i huvudet, har obalans i psyket och ville väl allmänt äventyra med mitt liv...

Av Emma - 13 juli 2015 13:31

... till min faster och 2 av hennes barn, min farbror och hans familj, pappa och farmor och farfar gör hur jag var igår. Mådde sjuuuukt dåligt igår så jag tog en överdos... man var på akuten iaf med pappa och Bobo tydligen. Kommer inte ihåg nånting från igår. Men sorry alla och tack till pappa och Bobo som var med mig på akuten som stöd <3

:/

Av Emma - 9 juli 2015 01:29

Känner mig konstig... vet inte om jag är glad eller ledsen, ska skratta eller gråta... helt lost och tom bara... men samtidigt känns de som att de är många tankar som snurrar i huvudet just nu... vad gör man då? Vet att jag måste sova men känner ingen ork att sträcka ut armen och ta en zopiklon samtidigt som jag vet att jag behöver den för att kunna sova... åååååååååh orkar inte x( fakk livet och allt vad de innebär!!!

Skapa flashcards