emmislofgren

Alla inlägg under augusti 2015

Av Emma - 17 augusti 2015 23:45

Varför går jag först in på din instagram men inser alltid att den är privat (som vanligt) så går in på dina vänners instagram isf och kollar bara för att få se dig och få se så att du lever :( du fattar inte vad du håller på med du kommer dö om du inte får hjälp med dina missbruk!!! Fattar du inte de eller?! :o :(

Men varför ska jag bry mig efter allt som du och dina vänner har gjort mot mig? Du var så schysst när de bara var du och jag men så fort nån av dina vänner var med var jag som luft för du skulle vara så G och visa dom att de är jag som jagar dig när de inte var så. Ni får kalla mig för vad ni vill, du i hövvää, idiot, h*ra ja vafan ni vill men på nåt sätt kan jag inte släppa dig även fast de skaver i hjärtat som fan där du högg mig... Vill bara gråta :'( skulle kunna göra vad som helst bara jag skulle få vara ett dygn men bara dig )x 


B <3

Av Emma - 12 augusti 2015 15:54

Sovit på avd 32 inatt pga av självmordstankar... nu sitter jag i bussen påväg ut till min Bobo dit en gubbe ska leverera 4 stolar till mig

Av Emma - 12 augusti 2015 15:51

Av Emma - 11 augusti 2015 19:49

... ska få veta en sak som jag HATAR och de är att folk som inte vet nåt om mig eller min bakgrund dömer och typ "nä men de där var väl inget du kan ju andas nu så nu mår du bra och tänk på allt positivt om ny lägenhet osv" vem är du egentligen? Håll käften när du inte vet vad du snackar om! Dra åt vart Fan som helst bara jag slipper ser era äckliga ansikten och slipper höra era äckliga röster!!!!

:s

Av Emma - 2 augusti 2015 12:58

Sitter på jobbet och ja... "vilar" alla som ska ligga och vila i sina sängar gör de medan jag bara vill gömma mig i ett hörn. Haft ont i huvudet hela dagen även fast jag har tagit 2 Alvedon vid 9 snåret, en tant växlar med att gå med rullatorn och en stol och ropar "var är jag? Hjälp mig då! Fröken?". Ögonen går i kors och känner bara att här vill jag inte vara. Men då är frågan var vill jag vara? Och de är en fråga jag inte kan svara på, vet bara att jag vill bort här ifrån och bara vara med mig själv och knappt de... de går en kall kår genom hela kroppen just nu. Att vara ensam är de värsta jag vet men samtidigt de bästa jag vet oxå. Så kluven när de gäller allt.

Skapa flashcards