emmislofgren

Alla inlägg under augusti 2017

Av Emma - 27 augusti 2017 15:43

Fan oxå! Har haft ett sammanbrott i sommar redan. Mådde så dåligt då så jag orkade inte ens försöka skriva ner allt. Men nu... mår jag så dåligt igen. De är som att jag sprang in i en vägg. Ångest, panik, skräck, ensamhet, demonerna i skallen. När ska dom försvinna? Kommer jag alltid vara tvungen att leva med dom? Kommer jag klara de? Försöker tänka på alla glada stunder jag haft men då kommer jag bara in på Mysan. Sista gången jag såg henne och hennes blick skrek bara att jag skulle ta henne därifrån. Men ja, jag vet då hade hon bara fått lida mer och de ville jag inte. Vill bara vara den där lilla oskyldiga flickan igen som kommer krypa upp i en vuxens famn och bara bli hårt kramad och få höra dom där orden om att allt kommer ordna sig. Vad har jag gjort som har förtjänat att må så här? DÖ EMMA DÖ!!!!!

Skapa flashcards