emmislofgren

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2017

Down

Av Emma - 27 augusti 2017 15:43

Fan oxå! Har haft ett sammanbrott i sommar redan. Mådde så dåligt då så jag orkade inte ens försöka skriva ner allt. Men nu... mår jag så dåligt igen. De är som att jag sprang in i en vägg. Ångest, panik, skräck, ensamhet, demonerna i skallen. När ska dom försvinna? Kommer jag alltid vara tvungen att leva med dom? Kommer jag klara de? Försöker tänka på alla glada stunder jag haft men då kommer jag bara in på Mysan. Sista gången jag såg henne och hennes blick skrek bara att jag skulle ta henne därifrån. Men ja, jag vet då hade hon bara fått lida mer och de ville jag inte. Vill bara vara den där lilla oskyldiga flickan igen som kommer krypa upp i en vuxens famn och bara bli hårt kramad och få höra dom där orden om att allt kommer ordna sig. Vad har jag gjort som har förtjänat att må så här? DÖ EMMA DÖ!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 12 december 2018 12:15


Idag är de en sån dag då jag bara vill sjunka genom jorden. Trött, psyket är längre ner än på botten och jag mår bara illa och känner mig äcklad av allt ink mig själv. Lyckades iaf duscha idag så nåt positivt iaf ? vill bara skrika, gråta och dra täc...

Av Emma - 7 augusti 2018 01:19


En av dom västa grejerna jag aldrig skulle vilja vara med om hände ikväll/natt. Har en kille i södra Sverige som jag brukar snacka med då vi båda lider av psykisk ohälsa. Har själv inte mått nå bra idag som vi har inte pratat då jag ville "isolera" m...

#2

Av Emma - 24 mars 2018 14:19

Dag #2 med ångest idag. Drömmer så jobbiga och intensiva drömmar nu om döden och stressen att hitta alla inom dom dör. Känner mig bara trött, seg, uttråkad men orkar samtidigt inte göra nåt. Har börjat ha oroskänslor och börjat tvivla på mig och han ...

??

Av Emma - 17 mars 2018 17:20

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ...

Av Emma - 5 november 2017 16:36

Ååååh jag har sån ångest!!! Känner mig osynlig, bortglömd, ensam, ful, tjock, äcklig, smutsig, ledsen. Jag får panik!!!!! ?????? ...

Skapa flashcards