emmislofgren

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Emma - 25 juni 2012 17:48

Jaha, just nu så håller mitt "projekt" på att skita sig. Jag kanske måste pröjsa 700 spänn för att få tillstånd hos polisen, jag har ingen vagn/skrinda/kärra som jag kan köra mina saker i heller.

Men en sak som kanske är possitiv är att jag iaf har fått en tid där jag ska få prata med nån tant på kommunen och se vad hon säger.


//Emma


Måste få lägga upp en bra låt av Green Day har gjort!


Av Emma - 25 juni 2012 11:52

Började med att jag vaknade 10:10 fy va sköönt de va att kunna sova så länge har inte kunnat gjort de på typ en vecka nu så  . Gick på toa där jag upptäcker att tydligen hade redan sotarn varit här för de var en massa svart gegga aktigt i hela badkaret     . De var likadant i slasken i köket oxå. Men jag gjorde i ordning frukosten först och käkade upp den innan jag hoppade i duschen. Och efter de så tog jag reda på allt i köket (jag tog ju såklart bort allt i badkaret innan jag hoppade i duschen). Ska sticka till kommun för att ta reda på lite fakta efter som jag är sommarlovsentreprenör i år  så hade jag tänkt att jag skulle ha en "rullande" kiosk och då måste jag ta reda på var jag får gå så de inte händer nått henskt  . Men upptäkte nu att de var ju typ lunchtid nu så får väl vänta ett efter 1. Kommer väl kanske blogga iaf en gång till idag så håll ut  .


Ha de gött så länge!


//Emma



 

Frukoste idag! Gött var de  .

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards